Carrière bij design-bestseller.be
Design Bestseller is een van de snelst groeiende e-commerce portalen voor designmeubilair met klassiekers variërend van Vitra, USM Haller of Knoll International tot spannende nieuwkomers zoals de Deense producent Hay. Onze producten inspireren klanten over de hele wereld en tegenwoordig leveren we al aan vele Europese landen. Met showrooms in Parijs, Zürich en Berlijn leggen we de basis voor verdere groei en zijn we op zoek naar nieuwe collega's. Meer dan 40 medewerkers zijn vandaag de dag al enthousiast over het bedrijf, dat in 2011 in Aken werd opgericht. Zij genieten van een moderne, gezinsvriendelijke omgeving, een zeer gemotiveerd en collegiaal team en natuurlijk van veel prachtige designmeubelen en -accessoires.
Ben je geïnteresseerd in interieurdesign, heb je idealiter al ervaring opgedaan in e-commerce en ben je op zoek naar een nieuwe en uitdagende baan? Dan ben je bij ons aan het goede adres!
Mocht er geen passende baan tussen de vacatures staan, dan ontvangen we graag een open sollicitatie gericht aan:
personal@design-bestseller.de
Medewerker (m/v/x) in ons Customer Happiness Center
We zijn op zoek naar jou op het volgende mogelijke moment.
Jouw verantwoordelijkheden
- Onderhouden van klantcontact gericht op het beantwoorden van vragen en het vervullen van hun wensen door het geven van effectieve, vriendelijke hulp en advies
- Je bent de belangrijkste schakel tussen de klant, interne afdelingen en externe dienstverleners
- je stelt zelfstandig aanbiedingen op
- je verwerkt telefonische en schriftelijke klantenvragen over bestellingen of vragen over onze producten en behandelt ook klachten
- je begeleidt en ontwikkelt maatregelen om nieuwe klanten te winnen en de loyaliteit van bestaande klanten te verhogen
- je houdt de klantgegevens in het CRM-systeem up-to-date
Wij bieden
- een open bedrijfscultuur - en de mogelijkheid om deel te nemen aan de dynamische omgeving van een groeiend Start-up-bedrijf, dat in heel Europa actief is
- een job met ontwikkelingspotentieel
- ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid
- klantenservice zonder call center-karakter
- geweldige werksfeer, open communicatie en veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- een gemeenschappelijk doel: de beste klantervaring!
- en natuurlijk lekkere koffie en vers fruit
Als je deze uitdagingen met plezier en motivatie het hoofd wilt bieden en je bovendien nog
- een passie voor meubilair en design hebt
- een uitstekende beheersing van de Duitse en Nederlandse taal bezit
- over vriendelijke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden beschikt
- betrouwbaar bent, een servicegerichte instelling hebt en uitgesproken klantgericht bent
- beschikt over een goed inzicht waarbij je nieuwe dingen over producten en diensten snel opneemt
...stuur dan uw cv naar personal@design-bestseller.de. Wij verheugen ons u te mogen verwelkomen in ons team!